مفرد مؤنث غائب

نفس

میدونی خدا جون.. چند روز قبل بحث رفتن یا نرفتن توی هیئت‌های محرم بود. مامان گفت إن شاءالله خود امام حسین کمک می‌کنه این ویروس بره.. من خیلی جری گفتم اگه می‌خواست کمک کنه پارسال کرده بود... اگه بنا به این چیزا بود تو این همه مراسم‌های محرم و ماه رمضان و فلان و فلان شده بود. بعدش به خاطر تندی حرفی که زده بوده لبم رو گاز گرفتم. آره خدا جون میدونم خیلی از ناامیدی بدت میاد
-ولی میدونی دلم تکه تکه می‌شه وقتی استوری‌های التماس دعا و امید و توکل و ختم و فلان و فلان تبدیل می‌شه به پروفایل‌های سیاه.. آره مصلحتته دیگه چه می‌شه کرد.
خدای عزیزم، خدای مهربون خدایی که مصلحت‌ها دست توئه! نفس رو به بنده‌هات برگردون. نفس زندگی، نفس امید نفس خودت!
نسرین ⠀
۲۵ مرداد ۰۰ , ۰۹:۵۴

الهی آمین:)

پاسخ :

به حق همین روزها...
:)
ن. ..
۲۵ مرداد ۰۰ , ۱۲:۴۹

ای داد بیداد

ای داد بیداد 

 

من نمی دونم چرا هیچ تمایلی به مراسم های محرم ندارم 

به رنگ مشکی 

به پرچم عزا 

به هیچی

پاسخ :

امسال که کلا یه جور غریبی بود اصلا...
مترسک هیچستانی
۲۹ مرداد ۰۰ , ۱۴:۴۵

الهی آمین...

پاسخ :

😌
ببخشید بابت تاخیر در پاسخ کامنت🥺
فرشته ...
۱۴ شهریور ۰۰ , ۰۰:۴۳

آمین

پاسخ :

:)🙏
روزهـا ..
۰۶ خرداد ۰۱ , ۱۸:۵۶

سلام:)

امیدوارم ایام بکامتون باشه...

پاسخ :

ئه سلام:)
خیلی ممنونم همچنین برای شما
چقدر خوش‌حال شدم از دیدن کامنت‌تون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan