مفرد مؤنث غائب

مفرد مونث غائب

هو المصور

سلام

سلامی گرم.. خیلی گرم

اون قدر که این فضا برای هیچ کدوم‌مون غریب نباشه.

 حس الان من شبیه کسایی هست که از وطن، از خونه قدیمی‌شون دل کندن و رفتن یه جای تازه..

 به خونه‌ی 5 ساله‌ی خودم خیلی عادت کرده بودم 5 سال واقعا کم نیست.

اما بذارین بهتون بگم که لازم بود این تغییر. شاید باید این اتفاق خیلی وقت پیش می‌افتاد...

همیشه که نمیشه دوست داشتنیها رو نگه داشت و ادامه داد نه؟

اما این به معنی این نیست که بخوام بلایی سر من لی غیرک بیارم...نه بیشتر از این حرفا حُب‌اش تو دلم خونه کرده....

 

اسم و رسم اینجا هم خیلی ناخودآگاه عربی شد..

چرا مفرد مونث غائب؟ نمی‌دونم....حس خوبی بهم می‌ده این اسم..

خلاصه شمایی که صبح بیدار شدین دیدین یه نفر تازه دنبال‌‌تون کرده:)))
منم ..همون که قطعا شناختید^_^

 

فرشته ...
۲۱ بهمن ۹۹ , ۰۷:۲۸

سلامی به قشنگی زمستون :)

خونه‌ی نو مبارک خانوم , ایشالا پر از ثبت خاطرات شیرین باشه برات :)

 

خوب کردی، تنوع لازمه و اینکه اونقدری زمان نداریم که حتی این چیزهای کوچیک رو هم اجازه بدیم که اذیتمون کنن :)

آره خلاصه خونه‌ی نو مبارک :*

پاسخ :

به به

چه اتفاق قشنگی که اولین کامنت اینجا  متعلق باشه به تو🥺♥️

 دقیقا دقیقا...
مچکرم  مچکرم سئوگی جانم😌
خانم ۲۹۱۲
۲۱ بهمن ۹۹ , ۰۸:۳۷

به به، سلااامی گرمتر به خودت💚 :)

خیلیم عالی، ان شاءالله چرخش برات بچرخه:))

پاسخ :

مچکررررم😍

ان شاءالله مرسی:))))
نسرین ⠀
۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۵:۱۸

سلام به لیالی که پر از نوره و قلبی داره پر از زیبایی:)

پاسخ :


ای جانم *_*
سلام به زیبا‌ترین  درخشان‌ترین نسرین دنیا😍
پَـــــر واز
۲۲ بهمن ۹۹ , ۱۴:۳۵

سلام وب جدید مبارک😍

خوشحالم که دوباره پیدات کردم^_^

امیدوارم از این به بعد کنار هم با خونه ها جدیدمون بهمون خوش بگذره💫😍

پاسخ :

 سلام سلام:)
من هم همبنطور😍

ای جانم ان شاءالله که همینطوره^_^
ن. ..
۲۲ بهمن ۹۹ , ۱۷:۱۰

آو!

تویی؟

دیوونه 

من بهت اصلا اسم جدیدتو نمیگم سادات خانم 

پاسخ :

آری آری^_^

باشه همین سادات هم بگی راضی‌ام:))
ن. ..
۲۲ بهمن ۹۹ , ۱۷:۲۳

وب قبلیت کن فیکون شد؟

پاسخ :

نه هست اون.. دلم نمیاد کن فیکون کنم اونو...
ولی خب اینجا راحت‌ترم واسه بودن و ادامه دادن:)
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۲ بهمن ۹۹ , ۱۷:۴۱

سلام سلام

همگی سلام

آی زندگی سلام!

خوش اومدی :)

پاسخ :


سلاام و درود:))

مچکرم مچکرم..
ممنون که همراهی‌ام کردین همتون اینجا 😌


گلاویژ ...
۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۵:۱۴

اگه بگم مهر این وبلاگت بیشتر به دلم نشسته اون یکی وبلاگت از حسادت نمی‌ترکه؟:))

نمی‌دونم چرا شاید به‌خاطر تم عربی و اسم لیالی هست، اینجا بیشتر به خودت شبیهی انگار.

پاسخ :

خدای من:))
قطعا می‌ترکه گلاویژ شک نکن:D

آخ خدای من خوش‌حالم از بابت خیلی🥺
 و اون آغوش گرم‌ام اصلا🥺


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan