مفرد مؤنث غائب

میم مثل مادر..

و مادر بودنم ....

 

 

 

 قبل از باز کردن این صفحه  کلی کلمات و جملات زیبا سر هم کرده بودم که برای این پست پیاده کنم..اما الان واقعا به شدت و حدّت سخت بودنش پی بردم

 

تا الان اسم‌های انتخابی زیادی داشتم برا دخترم اما الان قطعی‌ترینش جانان یا آیه‌ست

 

احتمال اینکه تغییر کنه هم هست حتی:)

 

 توی آمال خودم  قراره مادری  باشم   که در کنار مهربونی و اینکه حتی حاضره جونش رو فدای بچه‌ش کنه،مستقل بودن رو یاد فرزندش بده

 

 این رو متوجه بشه که درسته من و پدرش همیشه پشتش هستیم اما کسی که قراره گلیم‌اش  رو از آب دربیاره فقط و فقط خودشه 

 

دوست ندارم مهربون و دلسوز بودن من نسبت بهش بشه  عادت یا حتی نقطه ضعف‌اش و دلیلی بر اینکه اون همیشه چشم اتظار کمک و حمایت باشه حتی وقتی چندین و چند ساله شد..

 

بهش یاد می‌دم خودش رو جوری که هست بپذیره و و اونقدر اعتماد به نفس کافی داشته باشه که با هیچ حرفی که به مذاقش خوش نیومد فرو نریزه. حتی تلخ ترین حرف­ها . حتی مشکلایی که بروزش دست خودش نبوده (امیدوارم هیچ وقت همچین حسی رو تجربه نکنه)

 

دوست دارم یه روزی یه جایی نوشته باشه که اگه صد بار دیگه قرار بود به دنیا بیام قطعا دوست داشتم بچه‌ی همین مادر و پدر باشم

ممنون از شروع کننده­‌ی این چالش بلاگردون و فرشته­‌ی عزیز که توسط اون دعوت شدم^_^

 من نیز دعوت می­کنم از خانم مارچ و گلاویژ و واران عزیز:)


سیده فرفره!
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۳:۲۷

مستقل بودن انقدررر مهمه که کاش همه‌مون بتونیم یاد بدیم به بچه هامون👌🏻

همچنین اون که منتظر کمک و توجه و حمایت نباشه هم خیلی خوبه.

عالی بود دیگه همه موارد مهم رو گفتین😍

پاسخ :

خیلی خیلی مهمه و هر چی بگذره نیاز بهش بیشتر می‌شه..
دقیقا

مچکرم سیده جان مرسی^_^
پَـــــر واز
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۳:۵۰

مستقل بودن و اعتماد به نفس...از اصلی ترین ویژگی های تربیتی بچه ها:)

خیلی قشنگ نوشتییییی^___^

مطمئنم تو بهترین مامان برای جانان،آیه یا...خواهی شد:)

پاسخ :

 اوهوم 
خیلی هم مهم..


ممنونم ازت پرواز عزیز مرسی^-^
نسرین ⠀
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۶:۵۸

اینکه آیه مادری داشته باشه که اینقدر ملیح و مهربون و نجیب باشه، قند‌های فراوانی رو تو دلم آب می‌کنه.
آیه اسم دختر قیصر امین‌پوره و منم دوستش دارم، برای همین انتخابش کردم، بالاخره گلین هم یه حق انتخابی داره دیگه:)

پاسخ :


 *_*خداااای من و این کامنت تو قندها و شیرینی های فراوونی تو دل من خب

 آه چه زیبا 
*_* آیه بدونه اسم‌اش توسط گلین تایید شده قطعا ذوق خواهد کرد 
واران ..
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۸:۴۶

اول بگم اسم خودتو دوست دارم مفرد مونث غائب :)

 

دوما اینکه 

خونه جدید مبارک ❤

 

سوما اینکه پروفایلتم می بینم جدا حالم خوب و دلم  قلبی قلبی میشه ❤❤❤😍

 

چهارم اینکه 

عنوان پستت امروز دیدم راستش تمام تنم لرزید به عشق مادر.

حتی اسمش میاد اشکم درمیاد .

دوستش دارم ❤❤

 

پنجما اینکه 

مرسیییییی بابت دعوتت سادات جونمم ❤❤

فقط واران ها :دی 

وارن اسم خارجی واران شاید باشه من نمیدونم البته :دی 

از اونجایی که شیطونیم گل کرد گفتم بهت اینو :دی

 

ششم اینکه :

فعلا چالش اول که دوستان دعوت کردند شرکت میکنم امشب بعد امیدوارم برسم به این چالش و دعوتت عزیز ❤

 

هفتم اینکه :

من مطمئنم تو مادری بس مهربون  و دوست داشتنی خواهی بود که بچه هات هر جا برن و هر بار که از تو بخوان پیش دوستاشون حرف بزنن از اسمت به نیکی یاد میکنن و  بهترین مادر خواهی بود و تک تکی !!

 

هشتم اینکه :

میشه برای جانان و آیه نامه بنویسی ؟!:)

ما هم هر چند وقت یکبار نامه هاتو بخونیم و لذت ببریم ^__^

 

راستی پیشاپیش سلام منو هم بهشون برسون و بگو ندیده عاشق شون شدم 😍❤❤

از این فاصله دور هم خودت رو هم جانان گیانم هم آیه گیانم میبوسم 😘❤

خدا حافظ و نگهدارشون باشه و زیر سایه پدر و مادرشون و پدر بزرگا و مادربزرگاشون ایشالا بزرگ بشن ❤❤🙏

 

 

 

پاسخ :

عزیزمم ممنونم واران:)
ای جانم:))

واران و وارن جفتش دوتاست واران از من بپذیر:)))

خوشحال می‌شم بخونم پستت رو

و مورد هفتم آه قلبم‌های فراااون

مورد هشتم..آره فکر قشنگیه واران*_*

اعزیزم ممنونم از محبت همیشگی‌ات
همچنین واسه خودت و خانواده الان و بعدیت همه‌ی دعاهای قشنک‌ات*_*
فرشته ...
۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۸:۴۹

سلام :)

 

میدونی مستقل بودن و در کنارش مسئولیت‌پذیر بودن واقعا واقعا مهم‌ترین فاکتورهای اخلاقی پرورش بچه‌هان و به نظرم تو الگوی خوبی برای آموزشش میشی :)

ممنونم از اینکه قبول دعوت کردی عزیزم :*

پاسخ :

سلام:)
دقیقا و اینکه تو این جامعه‌ای داریم زندگی می‌کنیم هر روز بیشتر از دیروز نیاز بهش حس می‌شه...چقدر خوب می‌شه که این آموزش تو خانواده اتفاق بیفته:)

عزیزی😍♥️
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۸ بهمن ۹۹ , ۱۱:۴۱

چقدر جالب! توی جامعه‌ای که هنوزه که هنوزه خیلی از خانواده‌ها مستقل بار اومدنِ فرزند و به خصوص فرزند مونث رو «عیب» می دونن، شما به عنوان مادر آینده، می‌خوای مستقل بارشون بیاری! واقعاً زنده باد!

پاسخ :

خیلی ممنووونم 

امیدوارم از پسش بر بیام و  این‌جوری نباشه که بچه‌ها در حالی که بهش احتیاج دارن ،نتونن از پس انجام‌اش بر بیان..

خانم ۲۹۱۲
۰۸ اسفند ۹۹ , ۰۰:۳۵

آیه ... چقد خوشگل ^_^

ان شاءالله همون مادر بشی که تو تصورات داری :)

پاسخ :

آره*_*
ممنونم عزیزم
همچنین خودت♥️
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۹ اسفند ۹۹ , ۰۵:۲۸

یعنی اینطوریه که توی ذهنمون کلی حرف برای گفتن داریم، ولی وقتی یکی بگه از مادر بودنت بگو، نمی‌دونیم چی بگیم:))))

مهربون بودن و در عین حال مستقل بودن رو یاد دادن خیلی خوبه

پاسخ :

دقیقا...
تو تصوراتمون ردیف شده این جمله‌ها، امان از وفتی که بخواد بیلن بشه:))

اوهوم و بسیار بسیار ضروری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan